Неділя, 05.01.2025, 12:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Яремчанська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2

Категорії розділу
Наше опитування
Скільки Вам років?
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Публікації

Головна » 2012 » Квітень » 5 » Дидактичні можливості програмних засобів
00:21
Дидактичні можливості програмних засобів

Реформування освіти в Україні в найближчі роки передбачає впровадження в освітню практику таких технологій, які б створили максимально сприятливі умови для розвитку і саморозвитку особистості учня, виявлення та активного використання його індивідуальних  особливостей у навчальній діяльності.


Сучасний урок потребує сучасних технологій навчан­ня. Одним із найефективніших шляхів розв'язання про­блеми наочності стала активна розробка, апробація і впро­вадження засобів сучасних інформаційних технологій навчання. Нові інформаційні (комп'ютерні) технології на­вчання дозволяють розв'язувати досить складні дидактич­ні завдання, пов'язані із забезпеченням реалізації принци­пу наочності на основі використання засобів комп'ютерної графіки та комп'ютерного моделювання.

Однією з істотних особливостей комп'ютерних техно­логій навчання є можливість використання мультимедіа-технологій надання й обробки інформації.    Мультимедіа (у перекладі – багатоваріантне середовище) є новою інформаційною технологією, тобто сукупністю прийомів, методів, способів продукування, обробки, зберігання й  передавання аудіовізуальної інформації. Комп’ютери, оснащені мультимедіа, можуть відтворювати одночасно кілька видів інформації різноманітного характеру, що впливає на перспективи розвитку та форми сучасного процесу навчання.  Використання інтерактивних комп'ютерних моделей наближує об'єкт пізнання до дитини, доповнює інформацію про цей об’єкт. Форми практичного використання мульти­медійних програм чи їх фрагментів можуть бути найрізно­манітнішими.

Мультимедійні матеріали можуть використовуватися на стадії мотивації пізнавальної діяльності, перед вивчен­ням нового матеріалу та під час його осмислення, як матері­ал для самостійного опрацювання, як засіб контролю та са­моконтролю навчальних досягнень учнів. Так, наприклад, використання засобів мультимедіа при вивченні біології надає можливість учням наочно уявити будову клітини, сутність процесів обміну речовин тощо. При викорис­танні засобів мультимедіа в навчанні наочність може бути представлена у вигляді двовимірних і тривимірних гра­фічних зображень (малюнків, фотографій, схем, графіків, діаграм), звукових фрагментів, анімації, відеофрагментів, анімаційних та інтерактивних моделей.

Мультимедіа сприяє:

1)  стимулюванню сприйняття й усвідомлення інфор­мації;

2)  підвищенню мотивації школярів до навчання;

3)  розвитку навичок спільної роботи і колективного пізнання учнів;

4) розвитку в учнів усвідомленого підходу до навчан­ня і, отже, формуванню глибшого розуміння матеріалу, що вивчається.

Біологія є одним з тих навчальних предметів, що дає багатий матеріал для відпрацювання найрізноманітніших методів і прийомів роботи з інформацією. Викладання біології пов’язане з використанням великого обсягу різноманітної інформації, що робить застосування комп’ютерної техніки особливо ефективним, оскільки дозволяє дуже швидко опрацювати цю інформацію і представити її у вигляді у вигляді таблиць, схем, діаграм, визначити залежність між різними об’єктами і явищами, будовою та функціями.

   Ефективність навчання  з використанням комп’ютерів  пояснюється значним унаочненням програмного матеріалу, що дозволяє краще зрозуміти та засвоїти абстрактні поняття, сформувати практичні вміння та навички.

Категорія: Методичні матеріали | Переглядів: 501 | Додав: jaremche_scool2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Архів записів
Друзі сайту